Recenze (248)
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Mladí ľudia novonadobudnutého kapitalizmu z východnej Európy, začínajú dýchať skutočný konzumný život. Síce naivné, ale tiráci sú tiráci, MamaKami je MamaKami. A soundtrack je fakt namaškrtený! Tento film sa mi páči a nejaké zasrané čierne políčko na CSFD pre mňa v tomto prípade znamená menej ako hovno.
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
V kine som sa dobre bavil.
Policajt v Beverly Hills III (1994)
Nieje to také vtipné ako predchádzajúce diely, ale akčné scény sú natočné perfektne. Osobne sa mi najviac páčilo keď červený napoly rozobraný Dodge Stealth pripravil o kolesá:-))....a Geoge Lucas v miniroličke:-)
Poldovi v patách (1991)
James Woods hádže neuveriteľné výrazy.
Rosamunde Pilcher - Rozervaná srdce (2000) (epizoda)
.......................
Přeber si to znovu (2002)
De Niro váľa!
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Kultová záležitosť v oblasti brutálnej zábavy. Moji naj sú lumpy a Flaky.:-))
Simone (2002)
Al Pacino ešte ušmochtanejší ako v insomnií:-))
Thelma a Louise (1991)
Veľmi pekný film.
Post Coitum (2004)
Dobré asi iba na onaniu.....