Recenze (373)
Pohlreichův souboj restaurací (2023) (pořad)
Jiný formát. Né věčně vulgární šéf a pozir - tady jsou fakt top restaurace. To není na hotovku cestou na Moravu :)
Respondér (2022) (seriál)
Velmi zajímavý náměť a byť se často jedná o konverzační drama - napínák jak blázen.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
někdo pochopí, někdo ne. Mě po několika letech tmy zase něco z produkce české televize vysloveně bavilo. Včetně skvělého a neotřelého obsazení brněnských herců.
Věčnost (2020) (seriál)
asi bych to ocenil víc, kdyby se na pozadí všeho už dvě série neodvíjela romantická shitt story o tom jak anděl k mrtvému zjihl... Docela jsem se usmíval než Nora zase začně tu romantickou nesmyslnost s Nathanem. Žel bohu seriál nabízí daleko více vtipných příběhů a postav než jsou ty hlavní, tak se bojím že se snad na třetí sezonu zase kouknu (samozřejmě druhá končí tak že je jasné že za 3roky zase přijdou s ušmudlanou třetí).
Všechno, všude, najednou (2022)
Upřímně, někdy ten asijský nadhled a tvorbu nechápu. Větší slátaninu s totálně klišé dějem (ta blbina s Cruisem Na Hraně čehosi je venku cca 15let a příběh pro mě skoro identický), uřvaným partnerem který každých pět minut zachraňuje jiné Já v paralelním vesmíru jsem dlouho neviděl. A ono bum - má to oskara.. Což cosi značí o kvalitě této ,,soutěže".
Úzkosti a jejich lidé (2021) (seriál)
Moc povedená severská a místy komediální mini detektivní série. Od táty a syna, přes všechny zájemce až po rozuzlení.
Pozadí událostí - Pozadí událostí (2022) (epizoda)
No... jako nenadchlo. Upřímně bych od Jarchovského (od Hřebejka už snad ani ne) čekal něco víc. Hlavně gender vyvážený, psychopatická děkanka by dnes ve funkci vydržela s takovým přístupem cca 2dni. Vůbec mi to nedávalo smysl. Nemám rád seriály kde je jediný pocit znechucení jak to bylo odfláknuté. Nezaměňoval bych s Případy 1. Oddělení kde jde o rekonstukci a kvalita je zcela jinde.
Barry (2018) (seriál)
plochý scénář, plochý děj, nulové herecké výkony. Vlastně jsem se ni chvilku nebavil byť má jít o komediální žánr. Pořád mi to připomíná Kaminského metodu (asi to prostředí ve kterém se to odehrává), což je ale nebe a dudy. Zklamání...
Mimořádná událost (2022)
Líbí se mi že Havelka dokáže pracovat s minimem. Jeho filmy jsou určitě co se rozpočtu týče také zajímavé a možná kdyby stopáž byla do 90ti minut asi bych se tolik nenudil. Pár vtipných okamžiků je také k vidění, navíc situační drama na jednom místě je skutečně těžká disciplína. Takže poměrně obdivuji.
Poslední závod (2022)
A za mě poměrně povedené. Kaiser velmi tiše zahrál postavu o které se u v ČR moc nikdy nemluvilo a určitě by si zasloužila povědomost. Dodnes spoustu lidí nezná celý tenhle příběh, i když slova jako Hanče a Vrbata určitě každý slyšel. Krásně zpracované a zasazené do doby (od výpravy, přes kostýmy až po hudbu). Za mě rozhodně dobré vidět.