Recenze (76)
Vražda v Orient expresu (2017)
Naprosto stylový snímek. Typicky šarmantní gentleman Poirot zde dostává i trochu akce, která mu dle mě seděla. Na Branaghanovo ztvárnění jsem si zvykl rychle a náramně si jej užil. Hned od začátku se nám představuje plejáda hollywoodských hvězd starších i těch vycházejících. Všechny postavy mezi sebou mají výbornou chemii přičemž i dostanou čas na to se představit. Některé mají méně prostoru což je škoda, ale jejich viditelnost a zapamatovatelnost závisí i na hercích, kteří třeba nejsou tak výrazní (napříkla přešlap vedle u španělského továrníka). Také si myslím, že se dala lépe vystihnout stísněnost ve vlaku a strach všech cestujících. Jinak je dle mě nové ztvárnění Poirota výborné a ve filmu Branaghan opravdu zazářil v doprovodu s Michelle Pfeiffer a Daisy Ridley, která dokázala, že hrát opravdu umí. Edit: Po několik dnech od zhlédnutí ubírám jednu hvězdičku, protože film mi už naprosto vypadl z mysli a stejně tak jeho postavy..
127 hodin (2010)
Skvěle zpracovaný thriller o tom jak se může během vteřiny všechno naprosto posrat. Genialně zpracované a především skvělý výkon Jamese Franca, který dokázal vůli přežít opravdu přenést z obrazovky až na mě.
Městečko South Park - Buttersova hlavní kurva (2009) (epizoda)
Geniální
Wonder Woman (2017)
Příšerné. Strašně dlouhé záběry o naprostém hovnu. Příšerné herecké výkony, které zachraňuje snad jen Chris Pine, přičemž Gal Gadot se taky celkem snaží, ale myslím, že pro roli Wonder Woman byla vybrána z jiných předností než těch hereckých. Jako příklad kvality filmu postačí například starověký řecký bůh, který mluví angličtinou s takovým bristkým přízvukem, že by se za něj nemusela stydět ani velká Alžběta. Fakt už mě ty komiksovky začínají srát. Každá je o tom samým jenom s jiným obalem...
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Extrémně dlouhý film o úplném hovnu. Poslední souboj a dle mě skvělé ztvárnění Lexe Luthora mistrem Eisenbergem, který dodal postavě opravdou psychopatičnost, jsou jediné plusy filmu. Je škoda, že DC zatím nepřišlo na to jak natáčet opravdové filmy
Televizní noviny (1994) (pořad)
Odporné. Zaměřené na staré a slaboduché lidi. Blesk/AHA v televizní formě.
Thor: Ragnarok (2017)
Tak tohle je strašná škoda. Začalo to tak skvěle.... Bohužel po boji v aréně se třetí Thor vydal stejným směrem jako všechny ostatní Marvel filmy. Naprosto předvídatelné zápletky a také jejich vyvrcholení (např. Bannerův/Hulkův hrdinský seskok z letadla). Skvělé situační vtipy vystřídal naprosto trapný humor pro malé teens. Škoda alespoň za ten začátek tomu přistanou nějaké hvězdičky. A i přes toleranci k názorům ostatních u mě u hodnocení tohoto filmu komunita ČSFD dost spadla :)))))
Švýcarák (2016)
Co to kurva bylo?? Ten film se snaží být nějak vizionářský, ale myslím, že mi vážně utekla jeho myšlenka (jestli vubec nějakou měl). Jediné plus jsou výborné výkony obou hlavních herců, ale ani ty nedokážou zachránit TOHLE. Kdyby film skončil po první půl hodině bylo by to mnohem lepší.
Městečko South Park - Hummels a heroin (2017) (epizoda)
"And now you know, how we do things in the nurrsing home..."
Gravitace (2013)
Hrůza, která až na "krásný vesmír" nemá co nabídnout