Recenze (209)
Naprostí cizinci (2016)
Velké překvapení, naprostá spokojenost.
Brimstone (2016)
Povedený evropský western s velkou koncentrací brutality mě hodně překvapil svým zpracováním. Guye Pearce v roli sadistického reverenda svým výkonem vyráží, až dech.
Most (1959)
Bez ideologických řečí, zbytečného hrdinství a moralizování líčí režisér reálně příčiny, jež vehnaly chlapce do záhuby. Vynikající protiválečný film.
Čtvrtý protokol (1987)
V duchu studené války vyprávěný politický thriller disponuje velkou dávkou akce a napětí. Literární předloha Fredericka Forsytha je mnohavrstevnatá, ale u filmu mě jednoduší dějová linka nevadila.
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
Zachovalo si to kvalitu a dobrou choreografii bojového umění, předchozích filmů s Boykou. Za mě jednoduše, hodně dobré v rámci žánru.
Legenda 17 (2013)
Nejlepší sportovní/ drama, které jsem prožíval od začátku až do konce.
Decibely lásky (2016)
Viděno v televizi 30. minut a došel jsem k závěru, že horšího nic být nemůže, jenom snad můj komentář.
Vyjednavač (1998)
Solidní, Akční/ Drama, které můžu vidět každý rok a neomrzí.
Konformista (1970)
Jean-louis Trintignant v roli muže, který trpí komplexem viny, protože jako třináctiletý vystřelil na dotěrného muže. Protože žije s utkvělou představou, že muže zabil, nutká ho to všemu se přizpůsobovat. Skvělý film Bernarda Bertolucciho, je můj nejoblíbenější z jeho tvorby i tady se projeví jako mistr obrazových efektů.
Velká čínská zeď (2016)
Trestuhodná ztráta času. Jednu hvězdičku za to, že se to líbilo dětem a měl jsem od nich pokoj.