Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
To je ale blbost...
Forrest Gump (1994)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Film od kterého jsem čekal míň, než jsem dostal. Proč? Protože abych se takhle bavil a smál, už jen při podívání se na Lea se mi dlouho nestalo. A Brad byl fakt fakt fakt skvělej.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Heh, Ooh. Co to moje oči vidí, cizí muž sem koně řídí. Nějaký zelenáč jestli se nepletu, hih hih hý. (Já si to pamatuju... :)
Poslední samuraj (2003)
Pelíšky (1999)
Drive (2011)
Dokonalost
Shrek (2001)
Tenhle film s původním českým dabingem od české televize považuji za nejlepší film všech dob…