Recenze (110)
Love Island (2021) (pořad)
1 HVĚZDU ČISTĚ ZA POLONAHÉ SEXY SLEČNY, ZBYTEK TÉTO REALITY SHOW ASI NEMÁ SMYSL KOMENTOVAT
Ajťáci (2006) (seriál)
NEJVTIPNĚJŠÍ SERIÁL JAKÝ JSEM KDY VIDĚL. U KAŽDÉ EPIZODY JSEM SE VÁLEL SMÍCHY
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
JAK CHCEŠ HODNOTIT DOKONALOST?
Ajťáci - Sraz spolupracovníků (2007) (epizoda)
NEJLEPŠÍ A NEJVTIPNĚJŠÍ EPIZODA TOHOTO GENIÁLNÍHO SERIÁLU 6/5
Zhoubné zlo (2021)
ČEKAL JSEM VÍC, ZA MĚ VELKÉ ZKLAMÁNÍ, OVŠEM ZJIŠTĚNÍ CO VOLDEMORT, TEDY GABRIEL VE SKUJTEČNOSTI JE, JSEM OPRAVDU NEČEKAL.
Čas (2021)
DALŠÍ TOTÁLNÍ ZBYTEČNÁ SRAČKA OD SHYAMALANA, CELÝ FILM JE ZALOŽENÝ NA TOM, ŽE VYBRANÁ SKUPINKA NEMOCNÝCH LIDÍ POSTUPNĚ UMÍRÁ NA PLÁŽI, ZE KTERÉ NENÍ ÚNIKU PAK ZBYDOU POSLEDNÍ, KTEŘÍ SE PODLE OČEKÁVÁNÍ ZACHRÁNÍ A ZATKNOU ZLÉHO PÁNA HOTELU, ALE S CELKEM POCHOPITELNÝMI UMÝSLY VYŠŠÍHO DOBRA. ODPAD TO ÚPLNĚ NEBYL, PROTOŽE TO MĚLO JAKÝS-TAKÝS ORIGINÁLNÍ NÁPAD.
13 minut (2021) (TV film)
JAK PROSTÝ A PŘITOM NESMÍRNĚ DŮLEŽITÝ NÁPAD, NATOČIT 5 AUTENTICKÝCH VÝPOVĚDÍ VINÍKŮ DOPRAVNÍ NEHODY, KTERÝCH PŘIBÝVÁ KAŽDOU HODINU, KAŽDÝ DEN A MŮŽE TO BÝT KDOKOLIV Z NÁS, AŤ UŽ NAŠI VLASTNÍ CHYBOU, ALE I BÝT V NESPRÁVNÝ OKAMŽIK NA NESPRÁVNÉM MÍSTĚ, TO JE NA TOM TO NEJVÍCE DĚSIVÉ.. DECHBEROUCÍ ZPRACOVÁNÍ OD VÍTA KLUSÁKA, KTERÉ BY MĚLO BÝT POUŠTĚNO VŠEM ŽÁKŮM AUTOŠKOLY!!! PŘÍ SLEDOVÁNÍ SEDÍŠ S OČIMA PŘIBITÝMA K OBRAZOVCE A HLTÁŠ KAŽDÉ SLOVO, KAŽDÝ ZVUK... NEJLEPŠÍ DOKUMENT JAKÝ JSEM MĚL MOŽNOST SHLÉDNOUT, JAK JIŽ ŘEKL JEDEN Z AKTÉRŮ, JE TO RUSKÁ RULETA... SMEKÁM
Zaklínač: Vlčí sen (2021)
PRAVÝ ZAKLÍNAČ SE VŠÍM VŠUDY!
Zelený rytíř (2021)
TÉMĚŘ NEDOKOUKATELNÁ SRAČKA O NIČEM...
Black Widow (2021)
HROMADA AKČNÁCH SCÉN, TASKMASTER JAKO HLAVNÍ ZABIJÁK(ČKA), NAPODOBUJÍCÍ AVENGERY SE MI TAKÉ LÍBIL, ALE FILM POKULHÁVAL PŘEDEVŠÍM VE SCÉNÁŘI, PŘIŠLO MI, ŽE SE ZDE VÍCE BOJOVALO NEŽ MLUVILO. SAMOZŘEJMĚ ZA OBSAZENÍ NEJVÍCE SEXY HEREČEK SOUČASNOSTI PŘIDÁVÁM 1 HVĚZDU