Recenze (835)
Jedna mezi oči (2012)
"Who are We, fucking Vikings?" :)) Klasickej Sly,skoro jako Cobra,
Red Dwarf (1992) (TV film)
Asi bych tomu šanci dal. Přeci jen Cat coby ženská má hodně velký potenciál.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Největší film za poslední dva roky. Rozhodně zábavnější a s lepší akcí jak celej Stark Trek a Superman dohromady a první co mne opravdu pozitivně překvapil. Dolby Atmos a 3D z toho dělají nejlepší filmový zážitek za poslední rok. Kam se hrabe Bay s posledníma dvěma díly Transformers.
Muž z oceli (2013)
Tohle bude asi na věky nudný hrdina, i kdyby to točil RIdley Scott prostě mne to asi nedokáže správně strhnout. Žádné hlášky, žádný humor, drama nebo deprese.. Sice absence blbečka v brýlích mne potěšila, ale nebojim se, že ještě zažije svůj comeback. No já u toho nebudu. Nebýt Crowea a Costnera asi by mne ani postavy moc nebavili. Za Crowea dávám třetí hvězdu, protože na minimální ploše mne opravdu hodně zaujal. Finále jako z třetího Matrixu ale o deset let později a hůř... Bohužel Snyder s volbou projektu šlápnul zase trochu vedle. Sice vizuál má na jedničku ale akční scény jsou prostě nudné a nenápadité (rána - průlet budovou - a znova). Kde jsou ty časy Watchmen a 300???
Hannibal (2013) (seriál)
Hannibal je velice povedená záležitost, sice od prvního dílu se vyprávění lehce zpomalilo, od šestého dílu ale opět začíná skvěle nabírat dech a jistá odhalení se již blíží. Závěr sezóny bude dozajista famózní, vzhledem k tomu jak moc si Mads Mikkelsen s Hannbibalovo postavou pohrává a občas jeho hlášky (třeba jako ta poslední "Upozorňuji, že žádné z jídel není pro vegetariány.") mne opravdu baví. Hannibal je jeden z nejatraktivnějších seriálů posledních let, rozhodně ale ne pro každého už jen svým pomalejším tempem a občasným halucinogenním blouzněním v myslích vrahů. ### Tak vše dobré musí jednou skončit, byly to krásné tři roky, Starlingová byla už skoro za dveřmi a přesto si Hannibal vystačil se zápletkou tomu předcházející po tři roky. Finále bylo zvráceně krásné. ###
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Hodně těžká depka... Výborná záležitost, na The Place Beyond the Pine se nejde netěšit, spolupráce Goslinga a Cianfrance je hodně zajímavá, protože postavy jsou napsány prostě výtečně.
Sedm psychopatů (2012)
První polovina je poměrně zábavná, bohužel časem se začne celý koncept vyprávění rychle bortit v základech a dostaví se nuda a i zábavné scény se začnou rychle vytrácet. Takhle hloupý film bohužel ani sebelepší herci nezachrání. Škoda promrhaného času, s takovou hereckou elitou bych čekal, že film nemůže dopadnout tak nudné.
LX Forty (2009)
Jsem pr,o aby se tady oběvovala i krátkometrážní tvorba umělců. Díky ČSFD jsem měl možnost vidět třeba skvělého Agenta orange od Tonyho Scotta.. No ale s tím se rozhodně Forsterova nicneříkající a emoce nemající LX forty srovnat nedá.
30 minut po půlnoci (2012)
Opravdu strhující pecka, nikdy jsem se tak netěšil co bude dál (ačkoliv to divák ví). Fantastické pátrání a neustále stopování a skládání dílků do mozaiky je srovnatelné zábavno postupem času jako výborně provedený zásah, který tu krásně utíká skoro v reálném čase. Takhle se mají točit filmy. Kathryn nezklamala. U mne lepší jak Hurt Locker.
Bídníci (2012)
Dokonalá hudba podpořená překvapivě výborným zpěvem hlavních postav tento muzikál hodně pozvedává a 160 minut se tedy dá přetrpět. Původní hudba je jedna z nejlepších, co jsem kdy slyšel a Valjeanovo a Javertovo čísla mají opravdu koule srovnatelné se zážitkem v divadle a za to hodnotím film líp. Snad jen v tižších pasážích je bohužel Jackman hlasově lehce vykastrovanej. Po zadu není ani Hathaway, která ve své několikaminutové nepřerušované scéně, kde jí kamera zabírá z několika centimetrů hraje jak asi nikdy předtím (ale vypadá opravdu příšerně). Film mi prací s kamerou neskutečně připomíná Pitofova Vidocqa, takže francouzská atmosféra je tím navozena dokonale a skoro bych měl chuť vzít do ruky vlajku Francie ve finálních scénách. I když se tenhle muzikál vcelku povedl 80 procent kvalit je prostě v hudbě a melodicky příjemně psaných textech. Oproti divadelní verzi je přidané hodnoty minimum a nic se nezkracovalo (i když bych si to dovedl v pohodě představit) a ani žádné překvapení se očekávat nedá.