Recenze (330)
Návštěvník (2002)
Slabý televizní film. Laciné triky, otřesné herecké výkony ... prostě televizní umění.
Soumrak mrtvých (2004)
V celku slušná úchylárna.
Den poté (1983) (TV film)
Pěkný film o nepříliš vzdálené hrozbě, která může potkat každého z nás.
Oni žijí! (1988)
Na tehdejší dobu dobré, ale dnes už to ani John Carpenter nezachrání.
Poslední žralok (1981)
Velmi slabé "Čelisti". Gumový žralok - stojící a zvedající se na místě, rozdílné velikosti ... atd. - hrůza. Ale asi tak za 3 ucházející scény ... 3 ucházející hvězdičky.
Interceptors (1999)
Ale jo, o trochu slušnější než dvojka.
Fantastická čtyřka (2005)
Obdoba X-mena, ale dobré.
Screamers - Hlasy z podzemí (1995)
Dobré sci-fíčko - uřezané končetiny, dokonalá atmosféra.
Tři dny (2001) (TV film)
Pohodový film, který mi zpříjemnil sobotní odpoledne.
Prázdniny pro psa (1980)
Ideální rodinná komedie.