Recenze (80)
Kde se sakra skrývá Usáma Bin Ládin? (2008)
Dokument je vážnější než se na první pohled tváří, výsledek dokumentu není nalezení Usamy, ale nalezení lidské duše. Bravo! Je toto dobrý krém? Ano. Bude moje pokožka na rukou potom lepší? Ano. Nevíte kde by mohl být Usama bin Ladin? Cože?!
Záhada Blair Witch (1999)
100% atmosféra. Líbilo se mi na vojně, kdy se kluci na to dívali a potom šli do stráže. Měli strach i když měli sapr se 60 ostrými :)
Terkel má problém (2004)
Docela drsná sranda a v českém dabingu se mi líbilo jak Marek Eben dokáže proklouznou takovou hromadou sprostých slov.
Věc (1982)
Natočeno podle povídky, kterou jsem četl kdysi na vojně, perfektně zpracované.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Řídká adaptace knihy, ovšem brilantě zpracované.
Proboha! (2008)
Bill jde svým humorem a nadsázkou nad náboženstvím pod kůži. Dostává lidi někdy až do kompomitujících situací, ale zase naopak, někdy jde vidět slabost jeho argumentů. Slepá nenávist proti slepé víře. Sám jsem ateista, proto byl pro mně dokument neutrální, kdybych byl hluboce věřící, vypnul bych ho po prvních 5 minutách.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
... mo..mo..mo..moribundus!...
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972) (seriál)
Tak na tenhle Maďarský seriál vzpomínám velice rád.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Klasika mého dětství, dokonce jsem měl všechny díly komiksu.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Když už Vás začnou pronásledovat vňitřnosti, tak už opravdu není něco v pořádku.