Recenze (43)
Ray (2004)
Podle mě, dělají tento film filmem, a to docela dobrým, dvě věci - Jamie Foxx a hudba Raye Charlese...
Sophiina volba (1982)
Jediné světlé body ve filmu byly vzpomínky Sophie, které Meryl Streep zahrála slušně, ale jinak to byla docela nuda. Děj byl nemastný neslaný a Peter MacNicol mě jako Stingo hodně vadil.Souhlasím s mnoha názory, že Magda Vášáryová by tam seděla líp...
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Myslela jsem, že Novou generaci nelze překonat, ale tento seriál je přinejmenším stejně tak dobrý. V Nové generaci jsou lidé na vrcholu vědění, ale u Enterprise jsou to ještě "amatéři"... Ale právě to mě na tom baví :-) PS: Po zhlédnutí kompletní čtvrté série dávám pět hvězdiček a tajně si přeji, aby se posádka lodi Enterprise sešla u dalších sérií znovu a znovu...
Star Trek: Enterprise - Setkání u Broken Bow (2001) (epizoda)
Sledovat pilotní díl s novou posádku a zvyknout si na ni, bylo přece jen trochu obtížnější... Ale příběh nebyl vůbec špatný a na posádku jsem si zvykla po pár dílech. P.S. Děkuji tvůrcům za titulní píseň Faith of the Heart :-)
Strážce duší (2005) (seriál)
Strážce duší - k tomu mě napadá jen jedno, a to přirovnání k ohlodané kosti. To masíčko mě tam chybí.. Kdyby tento seriál tvůrci tak neodbyli, myslím, že to mohla být skvělá podívaná.. a navíc, na konci chybí pointa.
Svět Elmo (2006) (pořad)
Dvě dávám za tu úžasně trapnou písničku, která se v mé práci stala hitem!!! :-))
Svobodná matka (1939)
David Niven s Ginger Rogers rozehrávají zábavnou hru s vtipnými dialogy a scénky, které se nedostávají ( i díky krátké stopáži ) do klišé a patosu.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Líbí se mi, když se soutěžící dostanou do finále, kde stejně nakonec Takešiho hrad nedobyjí. Myslím si, že tu nejde o vítězství, ale hlavně o hru a skvělou zábavu. A v tom jsou Japonci úžasní.
Tenkrát na Západě (1968)
Film přesahující rámec klasického westernu a vůbec filmu jako takového. Dokonalost v každém detailu... pomsta, láska, nenávist, přátelství, smrt v jednom... podmanivá a skvostná hudba Ennia Morriconeho.. To se prostě musí zažít... A vůbec, jsem ráda, že tak skvělý film vznikl pod taktovkou Itala a že se ve filmu neřeší žádné vlastenectví, indiáni, nebo třeba hon za pokladem.. Tenkrát na Západě je jiný film, než klasické americké westerny, má svoji duši a osobitost.. A hlavně jej natočil člověk, který má svůj vlastní pohled na americký západ, aniž by byl nečím ovlivněn.. A to je moc dobře.. Díky Sergio Leone!
Top Gear (1978) (pořad)
Nebýt pánů Clarksona, Hammonda a Maye, byl by tenhle pořad stejně nudný, jako všechny ostatní pořady o autech...