Oblíbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
12 opic (1995)
Memento (2000)
Fontána (2006)
Nad genialitou Darrena Aronofskyho zůstává rozum stát. Sledování Fontány byl pro mě zážitek přímo mystický. Lidé, kteří fontánu vnímají jen jako krásné obrazy s působivou hudbou jsou o hodně ochuzeni. Fontána je daleko víc. Dá se říct, že se dotýká přímo samé podstaty našeho bytí. Po jejím shlédnutí jsem musel přehodnotit svůj žebříček nejlepších filmů a dosadit jí bez váhání na 1.místo.
Mrtvý muž (1995)
Klub rváčů (1999)
Sin City - město hříchu (2005)
Donnie Darko (2001)
Cesta (2009)
Pokusit se převést Mc Carthyho Cestu na plátno určitě nebyl snadný úkol. A myslim si, že těžko to šlo zvládnout líp, než se to povedlo Johnu Hillcoatovi. Ostatně už v Proposition dokázal, že dokáže skvěle vybudovat bezútěšnou atmosféru. Pocit zmaru a zoufalství je v Cestě tak silný, že jí rozhodně nedoporučuju divákům se sebevražednými sklony. ;)
Strážci - Watchmen (2009)
Fakt jsem se snažil najít na Watchmen nějakou chybu, ale měl jsem smůlu. To prostě nejde. ;) Dokonalé od začátku do konce.