Poslední recenze (14)
V kruhu ohrožení (2020)
1 - 25% 2 - 60% 3 - 30% 4 - 30% 5 - 75% 6 - 60% 7 - 35% 8 - 25%
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
Tak toto ma úplne rozsekalo. Zrejme najprepracovanejší ORIGIN záporáka ,aký som kedy videl. Konečne sa nám snažili vysvetliť dôvod všetkého, prečo? ako? kedy? Jednoznačne najsilnejšia čast !!! Neviem sa dočkat vyvrcholenia.... Ku..a už nech je to vonku xD
Moon Knight - Blázinec (2022) (epizoda)
Najsilnejšia čast. Neskutočný masaker. Velmi som zvedavý,ako to celé ukončia v 50 ich minutách.
Poslední deníček (1)
Zlatá trefa
Horrory :
Anything for Jackson - velmi správna atmosféra,halucinácie,vidini....Peklo v priamom prenose...(pokial sa ti lúbil IT tak toto je niečo preteba) 8.5/10
The Dark and the Wicked - Velmi hutná,tažká pomali rozplínajúca atmosféra,ale stojí to zato 6.8/10
The Mortuary collection - Zbierka strašidelných príbehov,ktoré určite každého potešia v žánri 8.2/10
Books of Blood - Moj minuloroční favorit,čo sa týka žánru. odporúčam , zamrazí,pobavi,a vizuál je parádny.. 8.9/10