Poslední recenze (3)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Za mě nejlepší film série. Palec nahoru hlavně pro Henry Cavill, Vanessa Kirby a samozřejmě Tom Cruise.
Válka a. s. (2008)
a to jenom za Hilary....
Saw: Hra o přežití (2004)
Mrazení v zádech jsem zažil asi jen u pěti filmů. Saw byl jedním z nich. Geniální závěr. Bravo!!!