Recenze (99)
Trollové: Světové turné (2020)
Za me bohuzel zklamani. Dej uchazejici, jelikoz s jednickou se to neda vubec srovnavat. Hvezdicky davam za spousta vet k zamysleni :)
Hodinářův učeň (2019)
Po dlouhé době nová pohádka, co má pěkný děj a dá se na ní koukat :). Co musim ale vyzdvihnout, tak ,,sudičky,, byla to vynikající vsuvka, co bavila celou dobu :)
Joker (2019)
Joaquin Phoenix by zaslouzil vsechny ceny, co existuji, protoze jeho vykon byl v mych ocich fenomenalni. Sezrala jsem mu uplne vsechno a chvilema jsem se jeho oci i bala. Co se tyce samotneho deje, tak jsem v rozpacich, film na me pusobil potmesile, az depresivne...Nic mene me dostala konecna faze deje, kdy Joker popisuje ,,PROC,,....A ruku na srdce....Je to odraz dnesni doby, coz je dost smutne. Vetsina lidi je vuci ostatnim lhostejna....Takze za tenhle vzkaz, tuhle stopu - kloboucek :)
Kočky (2019)
Ja nenachazim slova, jak popsat to, co jsem videla. Vubec nechapu, co tim basnik chtel rict, takze at jsem se na to divala z jakehokoliv uhlu, bohuzel jsem nepochopila dej, poselstvi, nic... Jednu hvezdicku davam za - urcitym zpusobem napad, a hlavne za lidske prevleky kocek, to je na tom vsem opravdu brilantni. A druhou hvezdicku si zaslouzi Rebel Wilson. Skoda, ze se dej neodehraval v jejim podani, protoze by to byla vyborna komedie :)
Last Christmas (2019)
Příběh o tom, že rodina má držet spolu, ať se děje, co se děje. A že když chcete, vždy můžete být lepším člověkem a vykopat se ze dna :)
Ledové království II (2019)
Musim rict, ze me dvojka velice prekvapila a dejove se mi libi daleko vice, nez prvni dil, mela jsem 3x husinu :)
Lví král (2019)
Strasne jsem se bala, protoze jsem ocekavala hrozne srovnavani od klasiky....Ale bylo to opravdu moc pekne udelane, klobouk dolu nad tema, co vytvareli tu realitu, ktera z toho cirila :)
Odhalení (2019) (seriál)
Velice zajímavě udělaný seriál a klobouk dolů za herecké výkony hlavním představitelkám. Když jsem kdysi dávno viděla dokument ,,Maminka mrtvá a nejdražší,, přišel mi příběh opravdu k neuvěření a tak jsem se docela děsila seriálu... Nejsem ještě u konce, ale velice povedeně zpracované :)
Ovečky Boží (2019) (seriál)
Nevim, jaky byl zamer serialu...Ale za me hodne silny serial. Vira ze vsech uhlu - vira v zivot, vira v podnikani, vira v preziti bratra, vira v silu........ Konec me prekvapil, nechapu doted :)
Paradise Hills (2019)
Zajimave zamysleni nad tim, jak lidi, svet okolo nas vnima osoby se svym nazorem, a kdyz se to vymyka nejakym postavenym zebrickum.......A jake lidi (zeny) by kolem sebe chteli mit... Konec ,,uteku,, se mi ale nelibil, byla to za me totalni blbost :)