Recenze (87)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Klasický Woody Allen s nádechem starých časů a v novém hávu..
Jan Roháč z Dubé (1947)
tož starý film... ;)
O rodičích a dětech (2007)
Já věděl, že ji opíchá ;)))
Pravidla lži (2006)
Nutno hodnotit v rámci konkurence v naší kotlině a zde musím říct, že v rámci bídy, která se zde běžně nabízí, jde o nadprůměrný český film.. Bez typických zmatků, psychologických kotrmelců a nelogických reakcí. Byl jsem potěšen, Langmajer - jeden z nejlepších českých herců současnosti..
Street Kings (2008)
70% pro pár těžko uvěřitelných reakcí a dějových zvratů :)
Sunshine (2007)
Výborné drama, trochu čerpající z odkazu 2001: Vesmírné odysey, slabší první třetina, pak už nářez až do konce. Pár nelogičností (zakopnutí ve skafandru o futra lodi :))) brání dát 100%, jinak vřele doporučuji ;)
Arabela (1980) (seriál)
Nesnášel jsem Rumburaka, havrany a tu otřesnou psycho hudbu :)))
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Ja nevim, proč se tady někteří rozčilují a mluví o prosrbské podjatosti, vždyť to tak prostě bylo a je!! Pohledejte si na webu a pěkně vám to sepne :) Ja byl před dokumentem už řádně obeznámen se skutečnostmi, takže jsem ani nebyl překvapen, ale některé momenty z dokumentu mi rezonují v hlavě doteď, tři dny po shlédnutí, to se musí vidět..
Brouk (2002)
Nelogické reakce a situace, nesmyslné dialogy, herci (nebo spíš neherci), kterí buď neumí hrát nebo přehrávají (hlavně Cox je příšerný), velké očekávání se změnilo na katastrofu ;)
Ptačí klec (1998)
Většinou jen hodnotím, ale tady si dovolím dát i komentář, dle mě je Kim Ki-duk trochu nadhodnocený, jeho filmy mají sílu a natočil jich hodně a hodně kvalitních, ale symbolem úžasných korelských filmů je pro mě spíš Chan-wook Park, jehož trilogie o pomstě je úžasná. Ptačí klec je o jednoduchém příběhu, ale vleče se jako asfalt, reakce hrdinů jsou občas trochu nelogické (možná korejsky nelogické). Občas jsem se přistihl, že se nudím, na což u korejské kinematografie nejsem zvyklý ;))