Recenze (144)
BloodRayne (2005)
Čekal jsem opravdu hrůzu, ale nakonec se na to dívat dalo. 2*
Škola Na Výsluní (2007) (seriál)
Těžko, opravdu těžko bude hledat cokoliv horšího než je tohle. Hrozné herecké výkony, ještě horší scénář.
O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
Asi se budete divit mému hodnocení ale mě se to skutečně někdy kolem 12ti líbilo. A dnes bych tomu možná dal také přednost oproti klasickým studiovkám české televize.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Povedený animovaný seriál bez kterého by dnešní (animované) seriály nebyly tam kde jsou. Největší negativa vidím v počtu dílů, opakujícím se temátům a příběhu který se klidně dvakrát během dvaceti minut úplně změní (prvních 5 minut dílu nás autoři do něčeho dostávají a zbytek je úplně o něčem jiném).