Recenze (360)
Teorie všeho (2014)
Víte o čem to je, víte, že o tom všichni mluví, a nevíte, jestli vám ta kombinace témat stojí za to ji vidět. Tady pomůžu - stojí. I když si odmyslíte celý svět a vesmír kolem, už jen titulní herecký výkon je Důvod. A mezi námi, ten vedlejší ženský také.
Láska s výstrahou (2002)
Hafo 3*. Dopředu od toho nic nečekejte - a přijde skvělý efekt:-) (neusnadňuju vám to, že....) Zase jeden snímek, který utáhnou dva sympaťáci v popředí jeviště; a jedna známá neznámá hitovka v soundtracku k tomu. Díky!
Focus (2015)
Hodnocení jasné jak facka: příjemnou oddechovku, která vám podobně jako Ocean's trilogy rozšíří obzory v oblasti kapesních zlodějin (takže neoriginální...ale co), kalí toliko fakt, že hlavní ženská postava prostě JE Lucie Borhyová.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Z toho mohlo být o tolik víc... Budete se bavit, záporáci jsou opravdu netuctoví, širší myšlenka i konkrétní zápletka mají švih - jen je to celé trochu zbrklé a nedotažené. Osobní dvojmínus navíc: 1) hlavní hrdina, který asi měl být uvedený jako vycházející megastar a lamač srdcí, ale na mě tak nepůsobí, i když se snaží; 2) jedna školácká díra v logice děje (kolik že těch lidí agentura má??) - však uvidíte.
Tajemná řeka (2003)
Dost dobré 3*. Jeden z filmů "co jsou tak divné, až jsou reálné"...nebo naopak? Poctivé herecké výkony nekalí ani Kevin Bacon - ten spíš nesedne mně osobně. Malinko nedotažené charaktery manželek a ale-fakt-nesedící název filmu jsou jediná mínus.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Jak je to všestranně béčkové , tak je to všestranně masivní... doslova i přeneseně. Trochu jako by dítě koukalo na ruské kolo. I takový zážitek s filmem může stát za to - pokud o něj stojíte.
Nebezpečné známosti (1988)
Unylý děj zachraňují výborní herci a dobrá kamera. Některé knížky zřejmě na plátně prostě nefungují... Předlohu jsem nečetl, ale má hypotéza zní: na film až po přečtení - jinak vás salónní konverzační drama v celuloidu zdaleka tak nechytne.
Muž z oceli (2013)
"Variace na dané téma" se tentokrát celkem povedla, filmové technologie udělaly nadpřirozené zase o kus uvěřitelnější než kdy dřív. Nevýhody - opakovaný neuvěřitelně gay výraz hlavního představitele, a jedna velká krpa v logice děje (a když to říkám dokonce já...).
Co jsme komu udělali? (2014)
Jak já bych to řekl... Tvůrci našli parádně nosné téma, k němu celkem šikovné herce - a pak nedokázali dát dohromady příběh, který by námět rozvedl do poctivé, ne-ploché struktury, a dal hercům šanci něco víc zahrát. Vhodné spíš pro sitcom. P.S.: Cynici budou mít rádi první půlku, idealisté závěr, Čech oboje nebo nic.
Mary a Max (2009)
Takový ten film, který vždycky trochu bolí, protože je o nás v tom horším(?) světle. Ale pořád je o nás, a to je hodně důležité. Malý velký příběh dostal život milou animací a originálním humorem. Vzpírá se, co může, tomu líbit se: a přece ho máte rádi.