Poslední recenze (15)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Asi jsem trošku podceňoval starší filmy, budu to muset přehodnotit. 5/5
Kocour v botách (2011)
Příjemný animák na odreagování
Creed II (2018)
Pro mě absolutní ztráta času, příběh o ničem, nudné a nesmyslné scény, jediné co bych pochválil byli příchodové scény creeda a poslední fight.