Recenze (303)
Ptáci (1963)
Hluboké ticho... Tak si asi každý představuje odpočinek, ale co když vás tam otravuje pár racků?? No nic, odeženem je... A pak příjde vzpoura (ptáků) a začnou klovat lidem oči. To byl dobrej nápad!
Přístav naděje (1998)
Tenhle film je spíš nuda, začíná sice slibně, ale pak je to už tisíckrát napsaný scénář...
Příběh žraloka (2004)
Asi jako hledá se nemo, ale tohle mi přijde, že se to po něm opakuje.... Stejný prostředí, stejný divný rybky...
Přichází Satan! (1976)
Tak tohle bylo slušný.... Fakt jsem nevěděla, že mě může mrazit u hororu z roku 76. Přesně takhle bych si představovala satana jako malýho fracka. Rodiče samozřejmě nechtěj připustit, aby byl jejich andílek zlej. No a za pochvalu stojí určitě i ta hudba, ta udělala polovinu dojmu.
Příběh rytíře (2001)
Místy to bylo trapné, ale převažují vtipné scény. Na můj vkus byl film příliš dlouhý a ke konci jsem se nudila...
Přátelé (1994) (seriál)
O tomhle seriálu mi všichni básnili, jak je skvělý a cool, a možná proto jsem od něj čekala víc... Každopádně mi nepřipadá nějak extra, ale hlášky jsou tam slušný...
Halloween (1978)
Na to, že je to horor z roku dva, sem se místy i bála. Dobrý příběh a vraž taky neni málo... Hororothriller jak má být
Před svatbou ne! (2001)
Taková bláznivá milá komedie. I když nějaké situace by jim ve skutečnosti neprošly... Musí se to brát s nadhledem a pak vám z toho vznikne příjemná komedie
Průvodce ženatého muže (1967)
Zaručený recept: Jak podvádět svou ženu... Taky je vidět, že někdo to nemá zapotřebí. ;)
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Dvojku točit neměli.....