Recenze (303)
50x a stále poprvé (2004)
Za nápad tleskám, za konec ne a za herce už vůbec
Sirotčinec (2007)
Horor je to vážně dobrý, určitě se to spoustě lidí líbí, ale nevím proč, mě to neoslovilo. Škoda...
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Jo, tak tohle můžu... Velmi poutavý thriller nutící k zamyšlení
VALL-I (2008)
Tak u tohohle jsem se vážně pobavila. Wall-E je rozkošnej, ale ty lidi, vypasený jak prasátka, co neumí ani chodit mě pobavili ještě víc. :-)
Skála (1996)
Já bych to snědla....
Scary Movie 4 (2006)
Teda.... Hodně slabý. Pořádně sem se nezasmála ani jednou.
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Hezký film...
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
No... Už se opakujou po prvním díle....
Sedm (1995)
Skvělé obsazení, dobré výkony, dobrý děj......
V moci ďábla (2005)
No.... Celkem strašidelný