Recenze (19)
Vesnice (2004)
Nápad v celku originálny, avšak málo využitý potenciál filmu. Najmä slabá atmosféra, ktorá mola byť kľudne o 200 % tajomnejšia.
Prokletí králové (2005) (seriál)
otrasné kostýmy, katastrofálny scenár, nudná réžia. Ani som to nedopozeral - nedalo sa
Detektivové z Hollywoodu (2003)
už dávno som sa pri akčnej komédii tak nenudil a príbeh bol úplne otrasný
Proud času (2003)
nie je to žiadny prevratný film. ale nápad aj keď už veľakrát použitý je spracovaný celkom dobre. Prekvapivo aj americké kostýmy odpovedajú dobe. Pre mňa také lepšie 3*
Krvavá neděle (2002)
Najlepší Greengrassov film. Úžasná atmosféra, kamera, strih, réžia. Film vyzerá naozaj realisticky, ako by ste sa dívali na práve sa odohrávajúci incident. Taktiež pre mňa aj najemotívnejší film, aký som kedy videl. Plných 5* .
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pôsobivá akcia, dobrá kamera, strih, réžia. 4loveka atmosféra až vtiahne do bojov. Divák sa ani na chvíľu nenudí. Tak by mal vyzerať akčný film. Scott má určite talent na takéto filmy, ako môžeme vidieť aj na mnohých ďalších.
Billy Elliot (2000)
velmi silny pribeh na zaujimavu temu. na moj vkus vsak bol záver az moc lahko odhadnutelny.
Král džungle (1997)
Vtipná komédia, paródia na známeho Tarzana. Pobaviť sa na nej dá dobre. Prekáža mi iba priblblý výraz Brendana Frasera. Je tu však originálne vložený rozprávač, ktorý dokáže príbeh celkom osviežiť.
Divoké vlny (2007)
Jeden z tých lepších animákov, aj keď mám pocit ,že v dnešnej dobe sme už nimi zahltení. Animácia je ale výborná a nápad natočiť to ako reality show originálny. U mňa však stále len 60% , aj napriek hlasu úžasného Shia LaBeoufa.