Recenze (102)
Velká železniční loupež (1903)
Dobrý začátek krásného žánru. Jedna hvězda dolů za příliš úsměvné a nereálné přestřelky.
Cesta na Měsíc (1902)
Více jak sto let starý kousek a výborně technicky natočený.
Interview (2007)
Krátké, vtipné se skvělou pointou!
Divočáci (2007)
Na uvolnění a pobavení ideální! Smál jsem se akorát tak na 4 hvězdy.
Heartbeat (1946)
Mladá Ginger Rogers v roli zběhlice, která utekla ze školy a chce se naučit zlodějskému řemeslu. Při jedné ze svých zlodějských akcí se seznámí se starším mužem, který ji vezme na honosný bál, kde se mladá dívka zamiluje do pohledného diplomata.... Příjemná romantická filmová klasika, kterých máme spoustu i v naší filmografii.
Opilí slávou (2006)
Velmi příjemné a ne příliš kýčovité, jak by se mohlo zdát z plakátu.
Cesta do ráje (1921)
Skvělý začátek filmového kaskaderství. Výborná groteska, která byla mnohem vtipnější než spousta preferovaných Chaplinovek.
Upír Nosferatu (1922)
V porovnání s rokem natočení si snímek čtyři hvězdy jistě zaslouží. Jinak je to pro současného diváka film plný nudy a vůbec né strachu. Ale rozhodně jde o kultovní počin, který má svou atmosféru a vedle Chaplina tvoří historii světové kinematografie.
Zápasníci (1914)
Líbilo by se mi, kdyby tím autoři chtěli vyjádřit nesmyslnost války, ať už jakékoliv.
Chaplin na závodišti (1914)
Groteska, která má sice docela propracovaný děj, což se na tu dobu musí ocenit. Na druhou stranu nechápu zdejší humr, který je založený na arogantnosti, neomalenosti a hrubém chování Chaplina k ženám. To mi příliš neuchvátilo.