Recenze (6)
Ctihodný občan (2009)
Konec to celé poslal uplně do prdele
Stážista (2015)
Nechci být politický ale... Pohádka pro městského liberála kteří věří že americký sen existuje i pro ženy které se liší od žraloků z wallstreet pouze tím že jim chybí penis. O tom že kariéra je samozřejmě až na prvním místě a wholesome 100 dědečkovi který je jediná záchrana silné samostatné ženy před syndromem vyhoření ani nemluvě. Btw asi mě už úplně přijebavá protože až na ten nechutný ideologický nános to za 2 hodiny v pohodě uteklo a wholesome dědeček byl mega příjemný, pro nenáročného diváka nebo ž*ny ok.
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Další z českých okopčených reality show ale za odvahu narušit stojaté vody nekonečných seriálů zasloužené dvě hvězdy.
Peťajn (2014) (seriál)
Dají se během třiceti sekund vtipně reflektovat problémy dospívající generace? Ano !
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
Rád bych napsal nejhorší dokument o tankovích bitvách ale konkurence je tak slabá že ty dvě hvězdy udrží.Ani nevím kde začít škaredá animace,nerozlišování typů tanků,časté opakování (nejspíš díky reklamním spotům),nesmrtelné americké tanky a další pičičiny. Abych to nějak zhrnul tak toto dílko poskytuje opravdu jenom ty nejzákladnější informace. Pokud se chcete dozvědět podrobnější informace z televize tak bych doporučil díl Velké vlastenecké války která se věnuje podrobně tankoví bojům avšak jen na východní frontě a mandžusku.
Legendární letadla východní fronty (2015) (seriál)
Nejpropracovanější dokument o letcích a strojích východní fronty v skvěle vypadajícím kabátě.