Recenze (10)
Vesničko má středisková (1985)
Jedna z nejlepších českých komedií vůbec. Osobně mám tenhle film velice rád a považuji ho za takovou českou klasiku, kterou si rád pustím, kdykoliv se chci dobře pobavit a zasmát.
Poslední samuraj (2003)
Obzvláště tenhle film bych chtěl všem doporučit. Tom Cruise se zde opravdu překonává a celkový děj filmu je velice poutaví se skvělou hudbou Hanse Zimmera. Velice realisticky ukazuje japonskou kulturu a způsob životu samurajů i jejich smysl pro čest a způsob válčení. Konečná bitva je absolutní vyvrcholení i dojemnou chvilkou celého děje.
Troja (2004)
Asi nejlepší zpracování Homérova příběhu. Skvělý Brad Pitt a Eric Bana méně už tak Orlando Bloom, který se do své postavy příliš nevžil. Ovšem bitvy a hlavně souboj muže proti muži Hektora bojujícího za svou zemi a vlast s Achilleem bojujícího především za svou slávu, mě bavili a celkově se mi celý film líbil.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Tento film byl pro mě velkým zklamáním. Hlavně co se týče hereckého výkonu Christophera Waltze od kterého jsem po tak skvělých výkonech ve filmech Hanebný pancharti a Nespoutaný Django čekal něco víc. Krátké a nepříliš dotažené dialogy mě nikterak nenadchly...
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Skvěle napsaná hra mistra Carla Goldoniho obohacená o výjimečné herecké umění Miroslava Donutila, který se zde opravdu překonává. Pro tuhle roli se snad narodil a je až neskutečné jak dlouho a na tak vysoké úrovni ji dokázal hrát. Vždy bylo mým přáním vidět tuto hru na život v divadle.
Underworld (2003)
Skvělý upírský příběh, i když mám pocit, že jeho filmové zpracování mohlo být o něco lepší, hlavně co se dialogů týče. Každopádně děj zachytávající válku dvou nesmiřitelných ras vlkodlaků a upírů v čele s Viktorem a krásnou Selene mě i tak pohltil a bavil po celou dobu a s chutí jsem očekával další díly při kterých se děj ještě více rozvíjel.
Nespoutaný Django (2012)
Klasické dílo filmařského génia Quentina Tarantína. Tento režisér patří mezi mé nejoblíbenější a tímto filmařským skvostem to jen dokázal. Děj odehrávající se v jižní částí USA v době kdy v této části světa bylo takřka nepředstavitelné, aby mohl člověk černé pleti jezdit na koni. Natož, aby byl lovcem lidí. Je skvělým místem hledaní příběhů jako je tento. Skvěle zde dokázal prodat své výjimečné herecké umění Christophem Waltz, který mě se svými dialogy hlavně s Leonardem DiCapriem prostě neskutečně bavil. Když k tomu přičtu klasické westernové hity, kterými je film ozvučen, nemohu hodnotit jinak než plným počtem 10/10
Hanebný pancharti (2009)
Bezpochyby jedna z nejlepších „Tarantínovek“. Spousta krve, ale také skvělý příběh, vyrobený z nové doby a novými efekty, vložen do klasiky starých válečných filmů, jak to dokáže právě a jenom Quentin Tarantíno spolu s klasickou a poutavou hudbou. Christopher Waltz se zde překonal a Oskara za tento film si skutečně zasloužil, bez něho by to zkrátka nebylo ono. Do role geniálního a krutého esesáka prostě zapadl.
Skála (1996)
Ačkoliv nejsem zrovna fanoušek akčních žánrů, tak mě děj tohohle extra akčňáku absolutně pohltil a to i díky skvělé hudbě až bych řekl mistrovskému dílu skladatelského boha Hanse Zimmera a Harry Gregsona Williamse s Nickem Glennie-Smithem. Doplněný skvělým hereckým obsazením, kde se každý z herců dokázal zcela sžít se svou rolí. Skvělý kousek z dílny Michaela Baye plný legendárních hlášek.
Gladiátor (2000)
Když porovnám film Pád říše římské z jakého byl převzat příběh a Gladiátora, tak u mě bez pochyby zvítězí Gladiátor. Kde Russell Crowe spolu s Joaguinem Phoenixem dokázali celý příběh mimochodem skvěle ozvučený příběh posunout mnohem dál a jejich vzájemná nenávist vyústěná v konečný souboj muže proti muže musí každého diváka vtáhnout. Generál, který se stal otrokem. Otrok, který se stal gladiátorem. Gladiátor, který se vzepřel císaři!