Recenze (4 410)
Śakra (2023)
Bohuzial,ale tentoraz Donnie Yen nezabodoval,to je presne ten styl kung-fu,ktore neznasam,lietanie a skakanie do neskutocnych vysok,jednoducho cinske sci-fi,ktore je este aj plne zbytocnych reci,dve hviezdy,aj to z lutosti...:-)
Pinball: The Man Who Saved the Game (2022)
Vyborna filmova zalezitost a pribeh Rogera Sharpa,ktory v New Yorku zrusil zakaz pouzivania hracich automatov po 35 rokoch,konkretne Pinball,naozaj zabavny film,ktory nema cas nudit...:-)
Velký George Foreman (2023)
Vynikajuca zivotopisna sportova drama z prostredia boxu o zivote pozoruhodneho cloveka menom George Foreman,ktory sa preslavil niecim,co nedokazal nik na svete,film vynika skvelymi hereckymi vykonmi,taky Forest Whitaker je vzdy excelentny,to treba uznat,mne sa tento film natolko pacil,ze nemam nad cim rozmyslat...:-)
Muž jménem Otto (2022)
Uzasny Tom Hanks je a stale bude pre mna tym najlepsim hercom na svete a o opaku ma nikto nepresvedci,v tejto dramedy s nazvom Muz menom Otto opat predvadza svoj genialny talent a nadanie,zahral to bravurne,samotny film je naaadherny,chvilami som sa zasmial,ale i poplakal,kedze je to aj smutne,no pocity,ktore som mal pocas sledovania boli na nezaplatenie,lebo to bol naozajstny zazitok,na ktory nezabudnem,dakujem a moje hodnotenie je samozrejme uplne jasne...:-)
Shazam! Hněv bohů (2023)
Na filmove platno sa po druhykrat vracia este v lepsej forme ako v jednotke Shazam a nebudem okolo toho zbytocne filozofovat,pre mna urcite vyborna zabava a ak bude v buducnosti pokracovanie v podobe trojky,tak sa jednoducho budem uz teraz tesit...:-)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
No tak mne aj do tretice tato seria o Ant-Manovi sadla ako zachodova doska na zadok a nemam ziadne vyhrady,svet Quantum Realmu sa mi velmi pacil a bol dokonale zaujimavy,opat nechybala akcia i humor,takze dalsia skvela Marvelovka s plnym hodnotenim...:-)
Jak si udělat miminko (2018)
Nahodou je to vydarena komedia,nechapem,ze je jej hodnotenie slabsie,zoparkrat som sa zasmial,herci boli sympaticki,hlavne Eliza Coupe mi padla do oka,pekna zenska,cize za mna styri silne hviezdy...:-)
AKA (2023)
Herec Alban Lenoir sa dokonale hodi do tychto akcnych krimi thrilleroch,nie je to prvy film,ktory s nim vidim a stale som nadmieru spokojny...:-)
Avatar: The Way of Water (2022)
Tu nie je o com rozmyslat,je to jasne ako facka,reziser James Cameron opat odviedol skvelu pracu a v poradi druhemu Avataru davam cistu patku...:-)
Vražda v Paříži (2023)
No ja osobne si nemozem pomoct,ale mne sa to pacilo este viac ako jednotka,Jennifer Aniston a Adam Sandler spolu k sebe pasuju a tvoria vtipny komedialny par,ktory ma dokaze rozosmiat,cize nemam o com rozmyslat,bavil som sa k spokojnosti...:-)