Recenze (4 410)
Hellraiser: Návrat mrtvých (2005)
Dalsi Hellraiser,opat to nie je v duchu prvych dielov,ale ako horor to uslo,nebola to nuda a pacila sa mi herecka Kari Wuhrer...:-)
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
Dalsi Hellraiser,ktory vybocil z toho,co clovek cakal z prvych dielov a videl nieco uplne ine,myslienka dobra,ale mali to viac zladit s kockou a pekelnikmi,cize tak...:-)
Hellraiser: Inferno (2000)
Hmm,tak to je skoda,ze z Hellraisera sa stala kriminalka a horor sa z toho takmer vytratil,az posledna pol hodina sa podobala na nieco strasidelne,za ktoru davam tri hviezdicky,viac sa neda...:-)
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Stvrty Hellraiser,ktory uz nie je na takej urovni ako prve tri casti,nieco tomu chybalo,ale zase dalo sa na to este v pohode pozerat...:-)
Hellraiser III: Peklo na Zemi (1992)
Pekelna jazda v poradi trojka,ktora je sice slabsia ako prve dva diely,ale aj tak je to este dobry horor,ktory ma bavil,spokojnost...:-)
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Tak tento druhy diel sa mi pacil este viac ako jednotka,skvele masky,triky,herci,hudobny doprovod,excelentne vykreslene peklo,nechyba ani obcasna brutalita i krv,na tu dobu super horor,ktory patri medzi spicku pre mna...:-)
Hellraiser (1987)
Horor mojho detstva,peklo ako sa patri,nikto to tak nevystihol ako Clive Barker,hroza len na to vsetko pomysliet,mega-strasidelna zalezitost...:-)
36 pasos (2006)
No morire sola bol prvy film od Bogliana,ktory som videl a bola to parada,ale odvtedy to bolo vacsinou slabe,aj tento hororik to potvrdzuje,neskutocny chaos,amaterizmus z kazdej strany a az na konci to za nieco stalo,jednu hviezdicku davam za zaver a druhu za pekne baby...:-)
22 Jump Street (2014)
Pokracovanie bolo o nieco slabsie ako jednotka,ale aj tak som sa zabavil dobre,takze 4 hviezdicky su iste...:-)
Jump street 21 (2012)
Perfektna komedia s vynikajucou ustrednou dvojicou,Jonah Hill a Channing Tatum boli skveli,nasmial som sa poriadne,niektore hlasky boli super...:-)