Recenze (693)
Tahle země není pro starý (2007)
Wow, drsnej film, ale takovej trochu zmatenej a nedořešenej. Čekal jsem víc, ale ne o moc. Ty scény kde se vyskytovala krev byly parádní a dechberoucí, hlavní záporák perfektní ( Javier Bardem si oskara fakt zaslouží), ale zbytek takovej rozplizlej a šumící do ztracena. Lepší 4*
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Hodnotil bych jako na youtube. Jednoznačně AWESOME. 5* P.S. A ta Penny? Těžko vybírat hezčí američanku.
True Norwegian Black Metal (2007)
Bohužel trochu nudnej dokument. Doporučuju spíš Metal: A Headbanger's Journey
Václav (2007)
Ze začátku jsem si řikal, že scénář vymejšlel ňákej týpek, kterej si myslel, že film o retardovanym člověku bude zábavnej jen tak a nebude tam muset nic přidávat. Ale ono to nakonec i ňákej ten rozvinutější příběh mělo a koukalo se na to hezky, dokonce film nechal i prostor k zamyšlení. Mě se to líbilo. Taková ta spodní hranice pěti.
Východní přísliby (2007)
Pustil jsem si to jako film před spaním, což nebylo ideální... Nevěděl jsem do čeho jdu, na ČSFD jsem se před projekcí nekoukal a tak jsem byl dost překvapenej. Ale vlastně i celkem kladně, protože film měl spád (a pak mi nedal spát) a děj. Takže na to jak to bylo surový a syrový, tak plus minus autobus dobrý. Jo a co jsem ještě chtěl; Viggo Mortensen hrál fakt dobře! Sice tu scénu v lázních mohli předělat nebo vystřihnout, ale jinak byl úžasnej.
Zodiac (2007)
Přes velmi dlouhou stopáž (některé části se určitě ještě daly vypustit) to byl strhující a skvělý film. Přestože krimi všeobecně moc nemusim, ty dobrý si dycky užiju. A to je přesně tenhle případ.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Andrej Bičan to táhne nahoru jak svině. Jinak to až zas tak dobrý není.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Jeden z nejlepších soutěžních pořadů co se momentálně vysílají. Baví mě tipovat, co si nereprezentativní vzorek sta lidí myslí:) P.S. Viděl jsem to i párkrát ve slovenštině a moh' jsem se smíchy protočit. Celá soutěž je taková uvolněnější a vtipnější. P.P.S. Už mě to ňák přešlo :D Vlastně to zas tak dobrý neni. Snižuju hodnocení ze čtyř na dvě.
Ajťáci (2006) (seriál)
Boží záložitost, která si bez debat zaslouží 5*.
Auta (2006)
Auta od pixaru jsou beze sporu jeden z nejlepších animovaných filmů posledních let. Příběh je vtipný, hlavní postavy nejsou nudné a najdeme i romantickou zápletku. Porsche se zamiluje do závodního autta! Komu by se tohle nelíbilo..