Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Dexter (2006)
Precizní seriálová adaptace škvárové literatury o sériovém vrahovi pracujícím jako forenzní technik pro Miamské oddělení vražd, kterého si nelze neoblíbit. Každá řada o 12ti dílech představuje ucelený děj s částečnou návazností v následující sérii. Jednotlivé epizody propojuje rozvleklá hlavní linie charakteristická pro jednotlivé sézony většinou pátráním po sériovém vrahovi, avšak vypráví i dění okolo vedlejších postav. V záplavě sériálů pochybných žánrů od bakelitových sci-fi, soap opera, primitních, epizodních sitcomů a i nadějných, avšak zrušených seriálů, patří Dexter i pře své nelogičnosti a scénáristické přešlapy mezi znamenitou elitu.
Gotham (2014)
Hranice nemožného (2008)
Seriál, který i přes nízkou sledovanost dozrál ke zdárnému konci.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Absolutní spokojenost. Nejvíce mě těší spojitosti se skutečnými událostmi.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nejlepší válečný seriál, který jsem kdy viděl. První díly jsem premiérově sledoval na HBO, později se dostal k celému seriálu, pustil první díl a nedokázal až do konce odtrhnout oči.
Teorie velkého třesku (2007)
Transformers: Animated (2007)
Z počátku je to trochu šok. Jednoduchá kreslená animace jako nechutnosti z Cartoon Network. Ale již od počátku je znát, že je zde něco zcela jiného. Přístup celého seriálu k jednotlivým charakterům, dějové linii, nostalgickým odkazům, ale hlavně hromada geniálních nápadů dělají z tohoto seriálu jedinečnou podívanou nejen pro mladší diváky, ale i pro odrostlé fanoušky Transformers. Škoda, že tento seriál musel ustoupit stupidní filmové verzi od Baye a byl zrušen, čtvrtá řada, plánována též jako poslední vypadala obsahově velice zajímavě.