Poslední recenze (390)
Halo (2022) (seriál)
Na mňa sa tam až moc kecá veľa epických drístov, ale inak ma to zachránilo pár krát od pozerania Let's dance, takže svoju úlohu to splnilo a minimálne môj vesmír to prežil.
Mizerové navždy (2020)
Nehovorím, že úplne nie, ale asi ma to už minulo a tak nejako som si celý čas nostalgicky vzdychal za tou starou klasikou.
Gran Turismo (2023)
Brand movie jak šľak. Viem si predstaviť, ako prebiehali vyjednávania... "pridajte ešte pár tisíc a hlavný záber bude, ako pôjdu cez 200 pod bránou s vašimi štyrmi kruhmi..."