Poslední recenze (1 443)
Šógun (2024) (seriál)
Najlepšia miniséria od The Offer (2022). Maximálne pútavé, napínavé, atmosférické. Najlepší herecký výkon: Anna Sawai. Najlepšia epizóda: jednoznačne Crimson Sky. Shogun môžem len a len odporúčiť. Podrobnejšie som sa rozpísala k niektorým epizódam. 90%.
Šógun - Sen o snu (2024) (epizoda)
SPOILER: Čo sa mňa týka, vôbec mi nevadí, že sa vo finále nijaká epická bitka nekonala, práve naopak. Ale tie dialógy, myšlienky, poézia, to je všetko na zamyslenie a práve to mi dalo viac. Epizóda má v názve slovo sen. Keďže som román nečítala, bolo pre mňa najprv mätúce vidieť Anjina ako starčeka s ružencom od Mariko v ruke, Anjina v rodnom Anglicku s vnúčatami a spomienkou na Mariko a Japonsko. Bol to len sen alebo skôr predstava, aký by mal život, keby sa vrátil. Lenže on sa nevráti. Nikdy. Teda, pravdepodobne nikdy. Toranaga ho už má ako figúrku na svojej šachovnici. Z Anjina sa stáva druhý "Mariko", aj keď si to možno ešte nestihol uvedomiť. Jeho pôvodný zámer a cieľ už pre neho nemajú zmysel. Nedovolí, aby obeta Mariko vyšla nazmar. On ostane nažive. Staroby sa možno dožije, ale v Japonsku...Vrátil sa v knihe niekedy domov? A ešte dodatok k Mariko. Čakala som, že po tom výbuchu neostane celá! Fuuu, ale lepšie tak. 90%.
Medvěd - Série 1 (2022) (série)
Spočiatku som si ťažšie zvykala na pre mňa extrémne rýchly strih, rýchle tempo a rýchle dialógy (plus veeeľa Fwords), ale časom som si zvykla a postupne ma dianie v seriáli začalo skutočne baviť. Herecké výkony sú skvelé, akoby som sledovala ozajstný personál skutočnej kuchyne. Hudba je super. Kamera je taká úžasná, že sa až človeku zachcievajú tie dobrotky😁. Keď tak nad tým premýšľam, pracovať v takom strese, v takom tempe, v takých podmienkach, asi by som si tie fu*k sem a fu*k tam ani ja neodpustila. Bonus pre mňa: I❤CHICAGO. Najlepší herecký výkon: Jeremy Allen White v posledných dvoch epizódach!!!!
Poslední deníček (1)
Zoznam seriálov...
...a minisérii, ktoré ZVAŽUJEM dať do TOP 10 a ktoré by som ešte niekedy v živote chcela raz vidieť: 1. The Offer (2022) 2. Shogun (2024) 3. Pride and Prejudice (1995)