Poslední recenze (16)
Muž, který stál v cestě (2023)
Chci spin-off o Husakovi!!!
Vyšehrad: Fylm (2022)
Dávám plnej počet hvězd. Není to možná uplně nejobjektivnější, ale STRAŠNĚ cenim to, že je to film vostrej jak břitva v tom, co si dovolí - nejsou to univerzální (pseudo)vtipy bez hrany, jako u většiny české produkce. A přitom je to vlastně hrozně hodnej film, feelgood jak hovado. Hlavní hrdina je taktéž hovado, ale co... Je to neskutečně dobře zahraný a ustříhaný. Hodně rychlé, jakoby přestřelené, ale podle mě perfektně trefené. Komediální role ceny za herectví nezískávaj, ale Lavi, jeho choť i jeho agent jsou zahraný skvostně.
Sunshine (2007)
Na správnej napínák trochu nelogické chování postav, na intelektuální filosofii trochu moc béčkové, celkově trochu nabubřelé.