Recenze (53)
John Tucker musí zemřít (2006)
No neni to moc vtipný ani moc romantcký. Je to prostě další teen slátanina z USA high school ale ukoukat se to dá.
Opilí láskou (2002)
Nenechte se zmást názvem. Opilí láskou není obyčená romanťárna, ale euforická bomba pro vaši duši a srdce.
Vratné lahve (2007)
začínám na třech ale předpokládám že po dalších shlédnutích půjdu nahoru..
Záhada hlavolamu (1993)
Tak tady pozor! Tenhle film ma neobycejne hutnou, temnou atmosferu kombinovanou se skvelou hudbou. Z cehoz vznikly opravdu famozni zabery v ceskem filmu temer nevidane. Bohuzel vse je pokazeno prisernymi hereckymi vykony vsech. Pouze Dusin, Losna a tajemny Em jsou OK. Kazdopadne stoji za zhlednuti.
Vlčí bouda (1986)
Věrka to má těžce na háku, když jsem to viděl poprvé tak jsem si myslel že to bude něco u čeho se budu spíše usmívat. Opak byl pravdou...tohle je maso...temný, syrový, k pokakání se strachy...nejlepší český horror a možná i jedniný?!!!
Nebe a dudy (1941)
Tak v tomhle filmu se říká že kouření cigaret je zdraví neškodné a že je zdravé hulit...no paráda. Takže my nekuřáci jsme v pr...i:-)
King Kong (2005)
Aha, tak nic. Sorry Péťo, ale tohle se ti vážně nepovedlo.
Komando (1985)
Proč pět? Protože to se jen tak nevidí!
Dokonalý trik (2006)
Typicky 4hvezdickac, kouka se na to opravdu pekne.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Tak vzhledem k tomu ze jsem se cely film smal tak musim dat 5 hvezd, pac to uz se mi dlouho nepodarilo. No a co udelal Borat z Amiku to je nevidany. Takze pratele ze Slovenska nebudte smutni za Hostel a Eurotrip. Pac Borat se pomstil za vas.