Recenze (53)
Válka světů (2005)
Skvělá kamera, Cruise mi nevadil, skvělý efekty, dobrý film.
Od ucha k uchu (1997)
Nuda, nuda, nuda, nudááááá!
Dallas: J. R. se vrací (1996) (TV film)
Ale tak já jsem se docela zasmál.
Odstřelovač (1993)
One shot, one kill. Co dodat. + skvělá hudba!
Anakonda (1997)
No nic moc...už na začátku jsem s musel smát když Jennifer Lopez "kdesi v amazonii" v luxusním hotelu! serfuje na netu!!! Jediný plus je exkluzivní slizák John Voight.
Ztracený svět (1999) (seriál)
No víc se od toho očkávat nedalo. Ale pořád lepší než jihoamerický telenovelní shity.
Království nebeské (2005)
Po pomalém rozjezdu film nabírá na obrátkách a poslední půlhodinka je úchvatná. Trochu mi tam neseděl Bloom, ale ostatní herci vše vynahrazují, hlavně Eva Green je skvělá.
Pomalé šípy (1993) (seriál)
Jedna * za snahu a druhá za to, že se natáčelo i v lékarně u nás v ulici.
Mandragora (1997)
To neni pěkný film. To je drsný film s velkým D.
Red Force (1986)
Je to něco mezi odpadem a tou nejlepší komedií.