Recenze (38)
A-Team: Poslední mise (2010)
Hell Of A Ride.
Bílá stuha (2009)
Jeden z filmů po kterém mi bylo špatně. Jak psychicky, tak i fyzicky.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Ne, prostě ne. Nepřijde mi to ani trochu vtipné...
Četa (1986)
a 1/2
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Nemůžu jinak...
Hank a Mike (2008)
a 1/2. Možná.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Ehm....Really? Na tohle se podívám znova až bude part II s rychlostí 1.5x, aby to taky trochu odsejpalo.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Naprostý souhlas s Marigold. Period.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Animovaná poezie o úctě, lásce a respektu vůči přírodě. Nic jiného, snad kromě nepozemské hudby, není díky Miyazakiho jménu nutno vyzdvihnout. Jen pár jmen je vždy zárukou kvality a ON mezi ně bezpochyby patří.
Leopardí žena (1938)
jedna z nejdokonalejsich veci, ktere jsem v zivote videl. Neuveritelne vtipna zalezitost.