Recenze (12)
Burákový sokol (2019)
Miluju to!
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Hrozně sračka, akorát že vůbec!
Díra (2019)
3,5 *
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Nejdelší pocit úzkosti co jsem kdy zažil
Hra o trůny - Série 6 (2016) (série)
Moje nejoblíbenější série, Arya a její neskutečná proměna mrazí v zádech, bitva bastardu byl díl při kterým jsem měl husinu každých dobrých 5 minut, naprostá paráda, přichází zima!
Creed (2015)
Pro lidi co mají rádi bojové sporty slast ❤️
Nevinní (2018) (seriál)
3 díly jsem překousal a dal už to nejde, neskutečná nuda bez náplně.. 1* jen za vizual.
Perníkový táta - Střetnutí (2011) (epizoda)
Přesně takové zakončení jsem si představoval, perfektně zahrané, při jednotlivých scénách člověka mrazí, akorát taková maličkost co mě mrzí je ze superman Gus co v jeden moment jde v pohodě neozbrojen proti sniperovi pak skončí hůř než Harvey Dent:)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jako všichni tady se budu už po 10000x opakovat, ale asi není film kterému by víc padlo přídavné jméno KULTOVNÍ.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Tak tohle byla jízda, čtyři série čistých pocitů všeho druhu, můžu s klidem říct že jsem si asi žádný seriál neužil tak jako právě tenhle, už se nemůžu dočkat 5 série.