Recenze (14)
Drive Angry (2011)
no mal som čo robiť aby som to dopozeral do konca. strašne sa to chcelo tváriť kuúlovo. no des. za boha si neviem spomenúť na žiadnu scénu a to som tento skvost pozeral týždeň dozadu.
Obhájce (2011)
ja neviem je to tak na jedno pozretie.ničím výnimočný. recyklovaný predvídateľný príbeh .
Hadi v letadle (2006)
Hady v lietadle netreba brať vážne . Podľa mňa tento " hadí massaker " nespadá ani do béčka . Je to tak zlé, až je to dobré. Je toho dosť čo by mi v inom filme liezlo na nervy : trapné dialógy, lacné efekty a postavy, ktoré sa tvária ako kilo silo v polkilovom sáčku . Navzdory tomu všetkému som sa pri tom celkom dobre bavil a o to ide.
Ecce homo Homolka (1969)
Pán Šebánek tak to bol formát. Jeho výhodou bolo, že to vlastne ani študovaný herec nebol a možno práve preto sa mi tak páčil.
Probuzená smrt (2004)
Strata času. už som to niekedy videl, ale ani za svet si nemôžem vybaviť čo len jedinú scénu.
Invaze světů (2005)
civilizácia je asi naozaj v ruinách, keď nás obklopujú takéto filmové skvosty.
Ten prokletý obrněný vlak (1977)
Dosť dobré , nečakal som nič prevratné, ale čo som videl ma celkom milo prekvapilo. Dobrá odychovka, film má dobré tempo až do konca.
Slavný lovec Pampalini (1976) (seriál)
Musí a asi aj je to super animák ked sa to páči mojej 13 mesačnej dcére. Je to jej najoblubenejsa rozprávka. Na to sa v jej prípade nechytaju ani veci od " PIXARu".
Jdi a dívej se (1985)
Ešte teraz mám zimomriavky keď si na túto drámu spomeniem. Choď a pozeraj sa mi vošlo tak pod kožu ako žiadný iný vojnový film, ktorý som doteraz videl. Po zhliadnutí tohto sugestívneho protivojnového snímku si potom človek uvedomí v akom šťastnom období vlastne teraz žijeme. Klobúk dole pán Elem Klimov. Doporučujem každému.
Základní instinkt 2 (2006)
Nečakal som, že to bude také ako jednotka ale to, že som to nedokázal dopozerať do konca už hovorí samo za seba. A to som už dopozeral väčšie ftákoviny. Nuda, nuda a ešte raz nuda.