Recenze (6)
Evropské kmeny (2021) (seriál)
Seriál je super, přesně to co jsem od něho čekal. Je to rozjeté dobře a pokračování bude myslím ještě větší pecka.Kritici kteří viděli 20 minut a udělali si jasno,tak to jsou úplní zoufalci.Je to německé,evropské,... prostě atmosféra kterou jsem cítil u jiných německých seriálu jako Dark,Babylon Berlín. Tři dějové linky,kmeny které uvidíme v dalších sériích, je se na co těšit.Natacelo se v Chorvatsku, Berlíně i u nás..... určitě zkouknete. Dávám 4 a půl hvězdy, půl hvězdy bych ubral jen za to ,že mě navnadili jen šesti díly.
Lepší než my (2018) (seriál)
Velké překvapení. Parádní zábava až do konce.Fakt jsem se nenudil.
Zlatý holky (2010)
Jako taková odpolední pohoda....nijak bych to nesnizoval
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Nuda nuda nuda...těžké zklamání
Masaryk (2016)
Na české poměry velmi kvalitní film,nečekal jsem to. Oceněný právem.Špičkový Roden a atmosféra doby zvládnutá na jedničku. Díky
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Myslím si, že po odvysílání devíti dílů, ten seriál nemá chybu. Každý díl má jinou atmosféru a po dlouhé době seriál,který mě baví.Těším se na finále.