Poslední recenze (13)
Vetřelec: Covenant (2017)
Tenhle film mohl být čímkoliv, pár věcí je však jasných, není to horor a hlavně není to Vetřelec. Jedná se o ryzí pokračování Promethea, který se snaží pouze vytěžit maximum z uznávané a kvalitní značky, jelikož na Promethea 2 (jak by měl znít oficiální název) by většina lidí zanevřela ještě před jeho vydáním. Scott se znovu vydává směrem hledání podstaty lidské existence a zázraku stvoření, činí tak naprosto stupidně, plýtvá potenciálem, který nový "vetřelec" měl a místo toho sází na zcela stupidní zasazení, příběh i postavy, které jsou jedním z největších problémů filmů a ani slavný Fassbender to nezachrání. Tento film je průser, ještě o něco horší než původní Prometheus, který už tak byl dost špatný a mrzí mě, že má oblíbená série končí tam, kam ji covenant zavedl. Scottovi filosofické myšlenky jsou podivné, nedaří se mu je implementovat do filmu a tak z této podivné fuze vzniká nesmyslný film, labutí píseň kdysi skvělé značky. Snad už si Scott třetí pokračování Promethea odpustí ...
Unaveni sluncem (1994)
Další z filmů, který mě utvrzuje, že Ruská tvorba asi opravdu není nic pro mě a pořád nechápu, proč jim ještě dávám další a další šance, nejspíš kvůli vysokému hodnocení zde, které mě přesvědčilo abych filmu tu šanci dal. Budu hodně stručný, film mě nudil, až na poslední asi 20 minut, které byly o něco zajímavější. Jediné v čem mě utvrdil je, že SSSR byla jedna obrovská žumpa a dodnes nedokážu pochopit jak se někdo může s hrdostí hlásit k tomu nejzhovadilejšímu režimu jaký svět poznal.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Po otřesných vetřelcích, velmi milé překvapení v podobě pokračování jedné z nejúspěšnějších sérií posledních dob. Celkově se nový piráti povedli, jsou o něco temnější, ale co se týče zábavnosti strčí průměrnou čtverku do kapsy bez sebemenších problémů. Má jediná výtka je Johny Depp, které ho to snad už ani nebaví a na jeho výkonu je to dost vidět, ostatní postavy super. Bavil jsem se.