Recenze (318)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Tak tohle mě vůbec nebavilo. Je to asi tím, že celkově mě Ridley Scott ohromil jednou - a to s Marťanem. Jinak mě nebaví. Nebavil mě ani Vetřelec, ani G.I. Jane, ani chlapec a kolo, ani tenhle černý jestřáb. Vůbec mě to neoslovilo. Vojenské příběhy mě baví, a vojáky v Afghánistánu velmi repsektuji, ale toto bylo nepřesvědčivé. Prostě mě filmy jen o efektech nebaví. Navíc ten konec je taky na nic. Ewan mě tímto moc zklamal. 45%
DVTV (2014) (pořad)
Nesnesitelnej progresivistickej circlejerk
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Strážci Galaxie - můj rozhořečený názor Chtěl jsem si dnešní smutný den zlepšit. Vytáhl jsem si peníze, a pozval mamku do kina. Bohužel, jediné co šlo byli Strážci Galaxie. Polkl jsem hrdost, a šel na oddychovku. JENŽE, jsem šel do sálu, kde jsem si prvních 15 minut reklam užil více, než samotný film. Film měl víceméně 2 pozitiva - groot a skvělý soundtrack. Příběh je originální, ale na tom mi nezáleží. Prostě na "homixárny" nejsem. 30%
Temný rytíř (2008)
Nejvíc overrated film všetkých čas
Ticho před bouří (2019)
Novodobý Nicolas Cage si opět zahrál v mega hovně. Ještě, že se jednou za pár let Matthew trefí a zpraví si vždycky reputaci.
Mrazík (1964)
Odporná sovětská sračka, niet charašo, eto balšoje dermo, ostuda ruské kinematografie
Špinavý trik (2013)
Film má jasný plus, je docela vtipnej, má výborný masky, občasný hlášky taky fajn, sympatický obsazení, dobrá kamera, hudba. Ale nic se v něm neděje, bylo za deset minut jedna hodina ráno, já byl v cca hodině a čtvrt, a nic, Nehodnotim, co jsem nedokoukal, ale pokud ten závěr není nějakej hyperzázrak, tak hodnocení naprosto sedí. Nestálo mi to za to film dokoukat.
Ozark (2017) (seriál)
Bohužel pro mě nekoukatelnej seriál. Zkusil jsem to už dvakrát, ale v obou případech jsem se neprokousal za sedmou epizodu. Kdyby byl každej díl o půlku kratší, možná to fakt bude druhej breaking bad, takhle je to jen lacinej odvar...