Recenze (1 841)
Místo činu - Mnichov - Jednou denně (2000) (epizoda)
Při všech oprávněných výtkách k této sérii "Místa činu" - komisaři Batic a Leitmayer stojí ještě hodně vysoko nad svými kolegy z Kolína, Brém nebo Hamburgu - asi tak na půl cesty mezi nimi a Schimanskim.
Napoleon (2002) (seriál)
Vcelku zdařilá série, povedená zejména v pasážích věnovaných zákulisním politickým pletichám a osobnímu životu. Bojové scény dopadly o poznání hůře - exteriéry jsou si podobné jako vejce vejci ať už se jedná o Slavkov, Borodino nebo Waterloo, ještě že je ozvláštní tu a tam nějaká ta řeka nebo sněžení. Je třeba pochválit Ch. Claviera za hodně dobré ztvárnění titulní role. Celkově lepší průměr.
Andreas Hofer: Volný jako orel (2002) (TV film)
Řídím se Machrovicovou radou a coby milovník historie dávám 4*. Morettiho herecký projev byl podle mého hodně povedený, stejně jako výkon představitele jeho ideového proti(spolu)hráče. Jen ten Napoleon - to byla spíš nepovedená karikatura.
Corleone (1978)
Film který na osudech několika jedinců mapuje vývoj sicilské mafie od doby těsně po 2. světové válce a jejích venkovských kořenů po stavební podnikání palermského organizovaného zločinu na konci sedmdesátých let.
Profesionál 2: Samotář (1987)
Na tento typ Belmondových filmů až nezvykle brutální a neradostná podívaná, která ale rozhodně stojí za zhlédnutí už jen kvůli J. P. Malovi - ve své době oblíbenému představiteli padouchů a psychopatů všeho druhu.
Cartouche (1962)
Snímek podávající historický dobrodružný děj bez zbytečného patosu, s vtipem a nadhledem. Belmondo je mužný jako obvykle a Claudia tak přitažlivá, jak to umí jenom ona - zkrátka film, který skoro nestárne.
Vojáček (1963)
Syrový, nervydrásající snímek s uhrančivou atmosférou.
Horalka (1988) (TV film)
Snímek, který za svým "jmenovcem" z roku 1960 příliš nezaostává a fanoušky Sophie Lorenové a čtenáře A. Moravii jenom potěší.
Mrtvá hlídka (2002)
Pod Anthonyho hodnocení bych se klidně podepsal, ale mne ta skoro dokonalá "zákopová" atmosféra a běsnění pološílených vojáků zaujalo natolik že nemohu dát míň než 4*.
Apokalypsa (1979)
NEJlepší válečný film, NEJlepší film o válce ve Vietnamu, NEJlepší film F.F. Coppoly, NEJlepší film na motivy J. Conrada, NEJlepší film M. Sheena............