Oblíbené seriály (10)
Mare z Easttownu (2021)
Postupná gradace jednotlivých linií je silná a rozuzlení pro mě až šokující, Kate podává opravdu výborný výkon. Nejlepší produkce HBO od Černobylu.
Černobyl (2019)
Forma hraného dokumentu omlouvá angličtinu a atmosféra je vykreslena výborně.
Zaklínač (2019)
Ačkoliv fantasy žánr nemusím, Zaklínač je svou výpravou nakažlivý.
The Haunting (2018)
Můj oblíbenec Flanagan servíruje duchařský seriál, který je ve většině ohledů kvalitní a napínavý.
Sedmilhářky (2017)
Opravdu přesně obsazené, hlavní herečky táhnou celý seriál nahoru.
Stranger Things (2016)
Široce oblíbený seriál, který má výraznou sci-fi složku, ale dobrodružstvím party přátel připomíná Kingovo To.
Narcos (2015)
První dvě série v režii Escobara, nadčasový boj dobra a zla, neuvěřitelný okamžik historie. Velký dík Netflixu za perfektně odvedenou práci.
Gomora (2014)
Realistická sonda do neapolské mafie se skvělým průvodcem, perfektně zahraným Cirem Di Marziem, jehož vzestup a pád připomíná antickou tragédii. Poslední slovo má však opět on jako Nesmrtelný a setkává se s přítelem i nepřítelem v jedné osobě - Gennarem Savastanem. Poslední díl páté série je nekompromisní hlavně ke svému divákovi, protože přichází loučení se všemi v extrémní podobě.
Gangy z Birminghamu (2013)
Murphy v roli, kterou mu na počátku trochu nevěříte, ale s přibývajícím časem vás jeho osudy pohltí.
Perníkový táta (2008)
Dokoukány všechny série, závěr mě nenadchnul, byl bych radši za trošku lepší vyhlídky a ponechání některých postav. Seriál jako celek ale výborný.