Recenze (3 102)
168 hodin - politici v negližé (2011) (pořad)
Nora si udržela fazónu člověka na úrovni a alespoň někdo předložil na silvestrovský večer v rámci možností inteligentní zábavu.
Silvestr na pláži (2011) (pořad)
Pořad pro mimoně jako jsem já, kteří na silvestra zůstali doma na gauči. Vše završilo extrémně trapné playbackové vystoupení "rasty" Šepse, který by si nyní měl vytrhat dredy a chytit se za ruku s tou největší mladou pseudocelebrit špínou Česka (Sámer, Hanychová atd). Jedna poctivá hvězda za malé cirkusáky, kteří mě svým vystoupením ala piráti z karibiku vyrazili dech.
Česko Slovensko má Silvestra (2011) (pořad)
Vynucená estráda na přivítání do nového roku asi byla povinností, výběr toho nejlepšího se celkem povedl.
Moje sestra vlkodlak (2000)
Teen emo taškařice primárně pro pubertální děvčata, ale se slušnou dávkou originality a zajímavých hereckých tváří.
Milostný příběh (2005)
Přesně vystiženo, doufám, že zůstaneme přátelé = vyrvat srdce z těla.
Frank -N- Brains (2009)
Na co mít mozek, když žena může klidně mluvit i do zdi.
Ricky's Battle Shock (2010)
Trošku zmatené (i kvůli youtube, které vystřihlo některé scény). Ale akční nářez standardní Hardcastle.
Une de Perdue, Dix de Retrouvees (2010)
Milující se berušky, pro jedno kvítí slunce nesvítí.
G.I. Tubby Tommy (2008)
Závěrečný kaviár stojí za to vydržet do konce.
Chainsaw Maid 2 (2010)
Propracovaný plastelínový zombie exploitation grindhouse, který si hraje jak s krví, tak s emocemi. Výborná práce.