Recenze (27)
Vinnetou - Vinnetou: Nový svět (2016) (epizoda)
Na western natočený v roce 2016 mně to přišlo hodně béčkový. Jinak děj všechno super. Milovník tohoto žánru i tak ocení čtyřmi hvězdami.
První velká vlaková loupež (1978)
Škoda, že je to tak naivní...
Vlak do Texasu (1987) (TV film)
Několik humorných věcí tam je, ale čekal sem od filmu víc...
Utečeme na jih (1978)
Bylas první ženská za kterou sem nemusel platit.
Tetovaný (1968)
Začátek dobrý, pak postupně úroveň klesala. 3.5 hvězdy.
Pistolník (1997)
Je to takové slabší, hlavně představitel hlavního hrdiny mně do té postavy vůbec neseděl. Nakonec se na to kouknout dalo, dávám čtyři hvězdy, ale za kvalitní kousek to považovat nelze...
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
S jedničkou se to nedá srovnat, bohužel je to ještě o něco slabší než sem čekal. Příběh druhého dílu mohl být tedy lepší, proč se v celém filmu objeví perla Donutil pouze v jedné scéně tedy nevím, na jeho postavě se přeci dalo tolik navázat... Škoda, pět hvězd má film u mě jistých, jinak bych tolik nedal, lehké zklamání. "Jak uvidí? - Uvidí. - Znali jste doktora Ulricha? To byla kapacita, to byl právník. Šmik šmik, všechno hotové."
Blueberry (2004)
Je to škoda, to že sou ve filmu mysteriozní prvky by vůbec nevadilo, i když na konci jich bylo až moc. Proč je ale vedle nich tak pokažený děj fakt nevím. Jinak to mohl být parádní western...
Pozvánka pro pistolníka (1964)
Myšlenka neni špatná, ale místy se z toho stává skoro fraška. Vážně sem uvažoval pouze o dvou hvězdách. Nakonec za dobrý příběh s trapnými vložkami a blbě prokombinovaným dějem dám ze slabosti tři, ale vidět to znova hned tak nechci...
Tas! (1984) (TV film)
Jediná cesta ven je se prostřílet.