Recenze (105)
Pravidla podsvětí (2013)
Pane na nebesích, to byl fakt nářez - tedy pro všechny lidi, co mají rádi film - takové seagalovské akčně neakční Babovřesky... Tenhle kousek nedrží pohromadě vůbec nic - jen pusto a demence...
30 dní dlouhá noc (2007)
Nic v tomto hororu nefunguje. Dle mého blbina, která nevyužila potenciál, který měla. Od začátku do konce předvídatelná, nelogická taškařice bez nápadu a vtipu.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Na ČT 1 věc nevídaná. Sitcom, co má šťávu a nenudí trapnostmi. Asi to nebude šálek kávy "průměrného českého diváka" chrochtajícího nad pouliční růžovkou, ale díky za to! Nemusí pršet, hlavně, že alespoň kape...
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Velké překvapení a důstojné pokračování rady Vacátka, tedy alespoň dle mého. Nemusí se všude metat trojité kozelce nebo případy řešit jenom pomocí techniky, aby to bylo poutavé a těšil jsem se na další díl.
Konfident (2011)
Z toho, co jsem o téhle době viděl, jeden z lepších filmů... Má chyby, ale je tam i atmosféra stihomamu, kterou pamatuju, za tu ty 4*.
Líbáš jako ďábel (2012)
Paní Poledňáková by se měla dát dohromady s panem Troškou, tato tvůrčí dvojice by byla nebezpečnější, než zbraně hromadného ničení... Smutné, fakt smutné, kam míří česká komedie...
Řežba v Tombstone (2013)
Tento film není rozhodně blockbuster, ale má atmosféru, solidní obsazení, a to se počítá. Za pár doláčů natočili solidní pokoukání v tv na večer po šichtě....
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Vypněte všechny mozkové závity mimo těch, které zaznamenávají obraz a zvuk - pak se budete královsky bavit. Jenom o ničem moc nepřemýšlet, to by mohlo celý zážitek zkazit...
Tango (1993)
Je to takové milé pohlazení po duši pro fandu evropského filmu a komedie zvláště.
Dračí past (2009)
Tak ubohé, až to je místy srandovní. Už to, že to někdo vůbec nazval filmem je dost dobrý fór...