Recenze (347)
Gorily v mlze (1988)
Nádherný film u kterého jsem si i já poplakal když odváželi gorilí mládě.
Funny Games USA (2007)
Atmosféra je působivá, ale jinak film o ničem. Být terorizován ve vlastním domě nějakými psychopaty s golfovým holemi je "opravdu" děsivé.
Babička (1971) (TV film)
Paní Kurandová se role zhostila na výbornou. Velikonoční klasika, na kterou se rád podívám. A ta Božena Němcová!!!!
Freddy versus Jason (2003)
Dvě hororové postavy dnes už z kultovních slasher filmů v jednom. Humor střídá akční scény. Noční můra v Elm Street versus Jason Vorhees z Pátku 13.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Opravdu dobrý hororový, mysteriózní, scifi seriál kde buď uhádnete nebo ne. Seriál nám tu servíruje duchy, čarodějnice, přízraky, mumie, vrahy, nadřirozené aktivity a další. Nejvíce na mě zanechali šrámy na psychice díly Přízrak s rudými oči, Dort a Halloween.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Hlavní hrdina mi připadá jako forest gump ale ve středověku. Každý jeho majitel zemře když ho předá někomu jinému. Slušná historická podívaná. Akorát ten konec mohli trochu vylepšit.
Jméno růže (1986)
Historická a někdy až hororová detektivka s Connerym. Obvinění z čarodějnictví, inkvizice a záhadná ůmrtí. Napínavá detektivka u které nemůžete vydržet jak to dopadne.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Fantasy hororová pohádka. Burton opět nesklamal. Úžasné triky, temný příběh a suprové zpracování.
Já, Tonya (2017)
Vždycky se najde film, který není ani dobrý, ale ani hrozný. Já, Tonya je někdy zábavná a někdy se to nedá vydržet.
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Gotický horor s oscarovou herečkou Helen Mirren jsem si představoval jinak, ale i tak je to dobrý film. Jednu hvězdičku odebírám za moc lekaček.