Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
První seriál, do kterého se jsem se skutečně zamiloval.
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Městečko Twin Peaks (1990)
Life on Mars (2006)
Originální seriál s tak hustou atmosférou kriminálky o hodném a zlém policajtovi, až se chce napsat, že jde o nejlepší kriminální seriál, co jsem kdy viděl.