Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Láska nebeská (2003)
Temný rytíř (2008)
Batman začíná (2005)
Jih proti Severu (1939)
Iron Man (2008)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Jaké štěstí pro mě, že jsem nejprve šla do kina na tento film a až poté jsem si přečetla několik recenzí, počínaje CSFD přes Cinemu až jsem zabrousila na recenzi převzatou z Maximu (tu rozcupovat a spálit). Jak bylo psáno již několikrát v různých recenzích jedná se o letní oddychovku, která není pro náročného diváka. S tím nezbývá než zcela souhlasit. Příjemné letní pobavení ve mě zanechává hřejivý pocit a nadšení až vyjde DVD. Občas lidi potřebují vypnout a né přemýšlet u filmu co tím vlastně chtěl autor říct a pak spekulovat a tvořit další a další filozofické kecy kolem ,,uměleckého díla.´´ Za plný počet se nestydím a pevně si za ním stojím.......