Recenze (73)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
při odmyšlení si francouzského dabingu by šlo hodnocení jistě výš. všechno má svůj čas.
Muž s kinoaparátem (1929)
na LFŠ se proměnilo v audio-vizuální vraždu. nutno vidět noch einmal..
Orlakovy ruce (1924)
Floex a LIba na lfš09 - ohromný palec nahoru http://www.bustourist.cz/galerie/1121687014.jpg
Když chlapec potká dívku (1984)
jedna navíc za Dead Kennedys, ale jinak mě ušetřte. děkuji
Caravaggio (1986)
Takový sborník sympatických úchyláků jsem dlouho neviděla. I ty hnijící mrtvoly vypadaly, že by zapařily. A jako bonus zavražděný Marat, který píše na stroji rychleji než já...
Cesta do fantazie (2001)
surrealismus s lidskou/dětskou tváří
Trekkies (1997)
Nesmírný přínos pro můj seznam "co vyzkoušet než si pro mě přijde zubatá s kosou" : opatřit si soupravu ručníku "Hvězdná flotila", nosit do práce komunikátor, odznak hodnosti a trikodér, vést Trekové hovory, pojmenovat svojí kočku Trekkie (btw pro psa jsem už dávno vybrala Lajku... bude to stylové), jet na jazykový tábor klingonštiny a zazpívat si sci-fi folk. A teda nechápu, proč ta zdravotní sestra nechtěla nosit uniformu :/
Matrix Revolutions (2003)
čiré zlo si představuju nějak podobně -> N: "Mám strach, Trin." T: "Já taky. Trvalo mi deset minut, než jsem si obula jednu botu."
Milionář z chatrče (2008)
zpočátku roztomilé, pak se z chlapce vyklubal psychopat.... btw: ty se koukáš na milionáře?! :P dodatek po roce: snižuju hodnocení, takový druh filmu by měli zakázat
Penzion pro svobodné dámy (1982)
bojim se, že v životě už neuvidim nic divnějšího