Recenze (1 497)
Uncanny (2015)
keď sa nad tým po skončení filmu človek na okamih zamyslí, zistí že to bola strašná somarina...
Ghost in the Shell: nový film (2015)
"Posledný diel" série Ghost in the Shell: Arise – Border 1 - 4 (resp. seriálu Ghost in the Shell Arise: Alternative Architecture). Komu sa páčil Arise, bude sa mu páčiť aj toto a naopak. Za mňa super :)
400 Days (2015)
zúfalá krávovina !!! 1* za Lotz a Cook
Kosti a skalp (2015)
SPOILERY---------------------- Ku koncu začal dosť zlyhávať ten film, Lili Simmons je síce kočka ale hranie veľmi nepredviedla, vôbec v tej jaskyni nevyzerala vydesene a žalostne (pričom ju čakal osud tých dvoch tehotných zmrzačených sexuálnych otrokýň alebo smrť), plus vlastne sa jej nič násilné nestihlo stať, čo je dosť trápne keď na začiatku sa dozvieme šílené info o znásilňovačoch vlastných mám... "Záhadne" sa ale napokon "jaskyniari" správajú naprosto asexuálne (ináč, čakal som to lebo však USA film.. Aj keď Hills have eyes 2 ...) Ďalšia trápnosť bola ako sa z ničoho nič objavil jej muž v jaskyni, pričom predtým nám ukázali že sa tam dá dostať len po spustenom lane. No neviem kto by mu ho spúšťal
Špión (2015)
konečne realistický film o špiónoch ! :)
Pan Holmes (2015)
nuda
Hybná síla (2015)
často detinské (hneď na úvod tí vysvietení Power Rangers, WTF, už som vedel že je zlé, lol), ale bavilo ma to :)) ,aj vďaka Olinke :) ................... ale má to aj 4-5** sekvenciu (historka o identite...)
Yakuza apokalypsa (2015)
SPOILER-------------------------------------s blížiacim sa koncom šialenosť toho nabrala na netušených obrátkach... Na akých drogách to Miike fičí?! :))
Ashby (2015)
"evil triumphs when good men do nothing" - mimo iné dobré, aj toto tam zaznelo :)
86. Annual Academy Awards (2014) (pořad)
Ellen bola perfektná :)