Recenze (115)
Mumie (2023)
Dětská, dobrodružná love story... Rozhodně zábavnější, než jsem čekal...
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
No ty vole... Je to špatný, velký špatný... No, dobře, ne zas tak strašně, ale jednoznačně jsem čekal víc, mnohem víc...
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Tři díly stačily, opět to samé bez jakékoliv nápaditosti, vykradajici sama sebe... Nuda...
Salvation (2017) (seriál)
Tak asi takhle, vě-fa je to zcela minimální. Spíše jde skutečně o jakýsi politicko-spionazni thriller. Závěr 2. season mě absolutně zklamal - pokud bude pokračování, možná si mínění upravím, ale kdoví. Konec byl uspěchaný, nedohraný, jaksi na půl cesty. Takhle, otevřené mi konce mi primordiálně nevadí, ale tenhle konec se priotevrit ani nestihl... Jinak, seros přiměřeně napínací, bez problémů koukatelny, ale s hlavou raději vypnutou...
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Vizual ujde, dějově strašná šmíra...
Ježek Sonic 2 (2022)
Jednička významně lepší... Ani mě, ani děti to úplně neuchvátilo, sorry jako...
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Rozšířená verze je řádově lepší a ta si zaslouží plných 5🌟
Smrt na Nilu (2022)
Opojná podívaná, jen co je pravda... Kdyby tam nebyla prkenná Gal Gadot, tak ještě možná o něco výš...
Podezření (2022) (seriál)
Měl bych výhrady, to jako ne že ne... Ale výborná Meliskova!!! Jakože fantastická! A stísněná super atmosféra...
Ztracené město (2022)
Jako ty čtyři tomu nedám... Úvodní část odsejpá cypskym tempem a to až do chvíle, kdy POZOR POZOR BROJLER ALERT Bradovi rozstřelí kedlubnu KONEC BROJLERU. Inu, ale tohle tempo filmu nevydrží a je to obrovská škoda, pač to mělo fakt výborně nakročeno... Smůla, stala se z toho sice výborně obsazená a nadprůměrně zahraná, ale jinak úplně průměrná (hlavně scénáristicky a režisérsky) zábavná jednohubka. Jo a Sandra by se na tenhle typ rolí už měla ve svém požehnaném věku fakt vybodnout...